Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

Τα Γεμιστά κολοκυθάκια μου!!!!


Τρελαίνομαι γενικά για αυγολέμονο!!!!!
Δοκίμασα το αυγολέμονο της TasteFULL και ξετρελάθηκα!!!!!!
Σε αυτό έλουσα τα κολοκυθάκια μου,και τα τσάκισα εννοείται!!!!!!
Πάμε να κάνουμε τα κολοκυθάκια μου???

Υλικά....
10 κολοκυθάκια(για γέμισμα)
1μεγάλο κρεμμύδι
3/4 κούπας ελαιόλαδο
400 γρ κιμά μοσχαρίσιο
10 κ.σ ρύζι καρολίνα
2 καρότα τριμμένα
μαιντανό ψιλοκομμένο
άνιθο ψιλοκομμένο
αλάτι-1 κύβο λαχανικών(προαιρετικά)
φρεσκοκομμένο πιπέρι
(3 ντομάτες)

Για το αυγολέμονο-Η συνταγή είναι της TasteFULL.....
250γρ ζωμό
1κ.σ γιαούρτι
1κ.σ αλεύρι η 2κ.σ κόρν φλαάουρ
1 λεμόνι και το ξύσμα(ακέρωτο)
1 αυγό

Πλένω τα κολοκυθάκια και τα καθαρίζω,αδειάζω το εσωτερικό τους.
Αν έχω το ειδικό εργαλείο,αλλιώς με ένα κουταλάκι.
Σε ένα τηγάνι βάζω το 1/2 λάδι να κάψει και σοτάρω τον κιμά και το κρεμμύδι


Αφού αλλάξει χρώμα ο κιμάς ,προσθέτω ψιλοκομμένη σάρκα από τα κολοκυθάκια.
Τα τριμμένα καρότα και συνεχίζω το σοτάρισμα 3-4 λεπτά.
Τέλος ρίχνω το ρύζι τα μυρωδικά,αλατοπιπερώνω προσθέτω 1 φλ.τσαγιού νερό.
Να χυλώσει η γέμιση και ανακατεύω.




Γεμίζω τα κολοκυθάκια μου τα 3/4 όχι μέχρι πάνω,και τα βάζω στην κατσαρόλα .

                                       
Έβαλα και 3 ντομάτες γιατί τα κολοκυθάκια μου ήταν λιγότερα....
Περιχύνω με το υπόλοιπο ελαιόλαδο,και λίγο νερό μέχρι τη μέση περίπου.
Αλατοπιπερώνω το φαγητό,σκεπάζω την κατσαρόλα και βράζω για 30 λεπτά περίπου.
Σβήνω την φωτιά και προσέχω το φαγητό μου,να μη παραβράσει και  λιώσουν
τα κολοκυθάκια.

Ετοιμάζω το TasteFULL αυγολέμονο.


Στο νερό που βράζει ρίχνω ένα κύβο,σε ένα άλλο μπολ χτυπάω το αυγό με τον χυμό
λεμονιού.Προσθέτω το αλεύρι και το γιαούρτι,και όλο μαζί στον ζωμό.
Ανακατεύω και προσθέτω αλάτι και το ξύσμα.
Δεν κόβει και γίνεται τέλειο(αν το θέλουμε πιο πηχτό βάζουμε πιο πολύ αλεύρι...
η κόρν φλάουρ)Περιχύνω το φαγητό με το αυγολέμονο!!!!!!!!



Σας είπα μου αρέσει πολύ το αυγολέμονο,φαίνεται???
Αυτά είναι τα κολοκυθάκια μου λουσμένα στο αυγολέμονο!!!!


                                                                         



                                                    Καλή όρεξη !!!!!!!!!
                                                            

                                         

8 σχόλια:

  1. Ωραία και τα κολοκυθάκια και η ντοματούλα όμως, δεν την έχω δοκιμάσει με αυγολέμονο.
    Φιλάκια Ελπίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Έρη μου!!!!και εγώ δεν είχα δοκιμάσει..
      Η δοκιμή μου άρεσε!!φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Μα τι λαχταριστό πιάτο είναι αυτό!!!!!
    Μ' αρέσει που βάζεις και τριμμένο καροτάκι.
    Οσο για το αυγολέμονο της Βίκυς, είμαι σίγουρη ότι θα είναι άπαιχτο, ότι φτιάχνει αυτή η κοπέλα είναι πεντανόστιμο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!
    Ναι πάει πολύ το καρότο,το αυγολέμονο της Βίκυς όντως άπαιχτο!!!!
    Πολλά φιλία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα Ελπίδα μου!!
    πολύ λαχταριστό το πιάτο σου, θα δοκιμαστεί οπωσδήποτε!
    φιλιά και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ Πέλα μου!!!!!χαίρομαι που σου άρεσε και θα τα λέμε.
    Πολλά φιλιά,επίσης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή