Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

" Η Τούρτα "

                                                                             

         Δεν ξέρω αν είστε τυχερή και έχετε φίλους που σκέφτονται και νιώθουν το ίδιο με σας.
          Εγώ είμαι τυχερή  έχω μια φίλη που μπήκε ξαφνικά στην ζωή μου και έμεινε εκεί για πάντα.
            Όχι απλά ταιριάξαμε σε όλα είναι ο καθρέφτης μου θα έλεγα ακόμα και στην σκέψη.
                          Έχουμε την ίδια τρέλα και στην κουζίνα πως αλλιώς θα ταιριάζαμε
                  Θα το καταλάβετε δοκιμάζοντας την τούρτα αφού μου είπε τόσα για αυτή..
              Μόλις πήρα την συνταγή την έφτιαξα  ξετρελάθηκα  και την μοιράζομαι μαζί σας.

                           Υπάρχουν γεύσεις που μόλις κλείσεις τα μάτια σου σε ταξιδεύουν.
                   Σου θυμίζουν πολλά και αγαπημένα κάτι τέτοιο σου θυμίζει η Τούρτα μου.
                        Την παλιά απλή καλή γεύση που ένιωθες όταν έτρωγες ένα γλυκό.
                    Όπως είπα είναι μια απλή Τούρτα αλλά τόσο ζουμερή νόστιμη και ελαφριά.
                               Η γεύση της παραμένει τέλεια ακόμα και μετά από δυο μέρες.
            Πάμε να φτιάξουμε την τούρτα από τα παλιά που  σίγουρα  ήρθε για να μείνει!

               " Έλσα Μου σε ευχαριστώ που μπήκες στην ζωή μου η Τούρτα μου δική σου "
                                                                                 
         
Θα χρειαστώ για το παντεσπάνι:
4 αυγά-3 φλ.του καφέ ζάχαρη-ξύσμα πορτοκαλιού
3 1/2 φλ.καφέ αλεύρι-1 κ.γ μπέικιν πάουντερ

Χτυπάω 5 λεπτά τα αυγά με την ζάχαρη και το ξύσμα.
Ρίχνω σιγά σιγά το αλεύρι με το μπέικιν και ψήνω στους 180 βαθμούς.
Προθερμασμένο φούρνο 40 λεπτά περίπου σε βαθύ ταψάκι 20εκ.

Για την κρέμα:
500 γρ γάλα-40 γρ κόρν φλάουρ-4 κοφτές κ.σ ζάχαρη
1 κ.γ υγρή βανίλια-100 γρ βούτυρο-60 γρ κουβερτούρα.

Πως την φτιάχνω:
Διαλύω σε λίγο κρύο γάλα το κόρν φλάουρ και το αφήνω στην άκρη.
Βάζω το γάλα με την ζάχαρη στη φωτιά και μόλις αρχίσει να βράζει προσθέτω το κόρν φλάουρ.
Η κρέμα σε 3-4 λεπτά έχει πήξει κατεβάζω από τη φωτιά και τέλος προσθέτω το βούτυρο.
Χωρίζω στα 2 την κρέμα και στην μισή ρίχνω ψιλοκομμένη κουβερτούρα.
Σκεπάζω με σελοφάν να ακουμπάει πάνω την κρέμα και αφήνω να κρυώσει.


Για το σιρόπι:
1 1/2 φλ.τσαγιού νερό-1/2 φλ.τσαγιού ζάχαρη
Βράζω 2-3 λεπτά το σιρόπι και αφού κρυώσει το παντεσπάνι το κόβω στα 3.


Σιροπιάζω το παντεσπάνι και ενδιάμεσα βάζω μια στρώση κρέμα βανίλια μια σοκολάτα.


Είναι καλύτερα να το κάνω από την προηγούμενη μέρα και την επόμενη να την τελειώσω.


Σουηδική  βουτυρόκρεμα:
1 ασπράδι-1/2 φλ.τσαγιού ζάχαρη όχι πολύ γεμάτο
1/2 φλ.τσαγιού βύτυρο σε θερμοκρασία δωματίου-1 κ.γ βανίλια

Σε μπεν-μαρί βάζω το ασπράδι με την ζάχαρη και ανακατεύω 5 λεπτά περίπου με τον αυγοδάρτη.
Είναι έτοιμο όταν λιώσει η ζάχαρη βάζω μετά το μείγμα να χτυπηθεί στο μίξερ 5-6 λεπτά.
Συνεχίζοντας το χτύπημα προσθέτω το βούτυρο κομμένο σε κύβους και τέλος την βανίλια.

  
Απλά αλείφω όλο το γλυκό με την βουτυρόκρεμα και στολίζω με ψημένο φιλέ αμυγδάλου.


Θα δείτε ότι όσο μένει γίνεται πιο νόστιμη!


Δοκιμάστε την και η γεύση της σίγουρα κάτι θα σας θυμίσει!!


Πολύ Καλή Όρεξη!!




18 σχόλια:

  1. Ελπιδάκι δείχνει πεντανόστιμη!!!
    Ευχαριστούμε κι εσένα και την φιλεναδίτσα σου για την ωραία συνταγή!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οντως μια τουρτα απο τα παλια!!!! η κλασσικη αγαπημενη τουρτα!!! ωραια ιδεα η βουτυροκρεμα απ εξω αντι σαντιγι!!! τι καλα να χα ενα κομματακι τωρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κλασσικη τούρτα αλλά συνάμα και τοσο διαφορετική! Ωραία η συνταγη για βουτυροκρεμα!
    Καλό απόγευμα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλενα μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. AgapameAnDolmas σε ευχαριστώ ναι απλή και νόστιμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία και γευστικότατη η τούρτα σου Ελπίδα μου. Η συνταγή, πράγματι, θυμίζει γευστικά τις τούρτες που θυμόμαστε!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ Ζαμπία μου!!Σίγουρα την γεύση της δεν την ξεχνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάρα πολύ ωραία η πρώτη φωτογραφία!
    Αν κρίνω από τα υλικά η τούρτα σου θα είναι κόλαση!!! Καταγράφεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Notoula μου ναι είναι!!!Σε ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οταν λες φλ.καφε τι εννοεις; σε γραμμαρια ποσο ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 35 γρ αλεύρι είναι 1 φλυτζανάκι καφέ η 1/4 κούπα μεζούρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελπίδα φλιτζανακι του ελληνικού καφέ εννοείς ?το μικρό?
    Η την κανονική μεζούρα φλιτζάνι

    ΑπάντησηΔιαγραφή