Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

" Πανεύκολα Πρέτζελ-Pretzel "

 
Σίγουρα θα έχετε δοκιμάσει σε κάποιον φούρνο πρέτζελ,αυτό το μαλακό κουλούρι.
Τα καλύτερα που έχω φάει ήταν στο Λονδίνο,ακόμα θυμάμαι την γεύση τους.
Εγώ και η Έρη μου τα θυμόμαστε και λέμε συχνά,πόσο νόστιμα και ξεχωριστά ήταν.
Σας έχω λοιπόν μια πεντανόστιμη και πανεύκολη συνταγή,για εσάς που τα αγαπάτε.

Και όποιος δεν τα έχει δοκιμάσει,σίγουρα πρέπει να φτιάξει τα Πρέτζελ μου.
Πάμε να τα φτιάξουμε με την τρελή ζύμη της φίλης μου Gemma,χωρίς ζύμωμα.
Υλικά για την ζύμη:εδώ
Θα χρειαστούμε ακόμα
1 κ.σ χοντρό αλάτι η ανθό αλατιού-440 γρ νερό-5 κ.γ σόδα
Για την επάλειψη
1 αυγό-1 κ.σ νερό  
                                                                               
                    
Οδηγίες για την ζύμη : εδώ
Κάνουμε την ζύμη και χωρίς να φουσκώσει,την χωρίζουμε σε 10 κομμάτια.
Το κάθε κομμάτι το κάνουμε λωρίδα γύρω στα 60 εκ,και την τεντώνουμε να ανοίξει.
Διπλώνουμε και κάνουμε το πρέτζελ,το ίδιο κάνουμε και με την υπόλοιπη ζύμη.
Τα αφήνουμε σε λαδόκολλα,και βράζουμε το νερό με την σόδα.
Μόλις βράσει το νερό χαμηλώνουμε την φωτιά,βάζουμε ένα ένα μέσα τα πρέτζελ.
Αφήνουμε για 30 δευτερόλεπτα περίπου και τα βγάζουμε με τρυπητή κουτάλα.
Τα αραδιάζομαι σε λαμαρίνα με λαδόκολλα,και τα αλείφουμε με το αυγό+νερό.
Πασπαλίζουμε με το αλάτι,και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 220 βαθμούς.
Μόλις πάρουν χρώμα περίπου 15 λεπτά,είναι έτοιμα τα σερβίρουμε ζεστά.

μυστικά
μπορείτε να τα φτιάξετε και γλυκά,μόλις ψηθούν τα αλείφεται με βούτυρο
και τα πασπαλίζετε με ζάχαρη και κανέλα.Η όποια άλλη γεύση σας αρέσει.
Με σκόρδο η μπορείτε να βάλετε ρίγανη,η το δικό σας αγαπημένο μπαχαρικό.
Η ζύμη διατηρείται στο ψυγείο,3-4 μέρες η να την βάλετε στην κατάψυξη.    
                                         
                                      " Καλή επιτυχία http://elpidaslittlecorner.blogspot.gr/ "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου