Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

" Το Κότσι "

    Δεν ξέρω εσείς εγώ θεωρώ το κότσι ένα από τα καλύτερα φαγητά.
    Είναι ένα από τα αγαπημένα μου πιάτα και πάντα το ευχαριστιέμαι.
    Αν το φτιάξετε μια φορά θα το φτιάχνετε συνέχεια,είμαι σίγουρη.
    Περιμένω πως και πως να μοιραστώ την συνταγή μαζί σας.
    Πάμε στην κουζίνα μου και ετοιμαστείτε να μαγειρέψουμε παρέα.

    Υλικά
    2 χοιρινά κότσια-1/2 κούπα χυμό πορτοκαλιού-1/3 κούπας ζωμό
    1/4 κούπας μαρμελάδα βερίκοκο- 2 κ.σ κονιάκ η ουίσκι
    1 κ.σ μέλι-2 κ.σ σόγια σος- 2 κ.σ μουστάρδα-1/3 κούπας λάδι
     αλάτι-πιπέρι- mix μπαχαρικών- 1 λεμόνι-1 κρεμμύδι- 5-6 σκόρδα                                      
                              
    Οδηγίες
    Θα ασχοληθούμε 10 λεπτά και απλά θα περιμένουμε
    Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 250 βαθμούς
    Βάζουμε στο multi τα μπαχαρικά-χυμό-κονιάκ-μαρμελάδα-σόγια,
    μέλι-μουστάρδα τον ζωμό και τα ανακατεύουμε.
    Αλατοπιπερώνουμε τα κότσια ρίχνουμε και το mix μπαχαρικών
    Χοντροκόβουμε τις πατάτες το κρεμμύδι,προσθέτουμε και τα σκόρδα
    Τα ανακατεύουμε όλα μαζί πολύ καλά,να πάει παντού το μείγμα.  
 
    Ψήνουμε στους 250 βαθμούς για 15-20 λεπτά,
    μετά χαμηλώνουμε και το ξεχνάμε στους 200 βαθμούς,
    2-3 ώρες εξαρτάται από το πόσο μεγάλα είναι τα κότσια. 
 
                                                                         
    Θα ξεροψηθούν θα μελώσουν και  θα γίνουν λουκούμι
    Μόλις ψηθούν,προσθέτουμε λεμόνι και σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο.
    Αφού περάσουν 10 λεπτά σερβίρουμε το φαγητό μας.
    (ευχαριστώ την φίλη μου Δόμνα για την συνταγή)                                                               


                                                    "Καλή όρεξη elpidas little corner"                                                                                                                                                                                              

4 σχόλια:

  1. Ελπιδάκι μου το φαντάζομαι πεντανόστιμο, εγώ κάνω τα κότσια με κόκα κόλα, γίνονται πολύ νόστιμα, θα δοκιμάσω τη δική σου συνταγή το σαββατοκύριακο!!!Καλό βράδυ φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!!!!Ναι η αλήθεια είναι ότι γίνονται τέλεια!!!
      Α,ναι με κόκα κόλα έχω κάνει πατάτες..Τέλειο μου ακούγεται!!!
      Πολλά φιλιά,καλό βράδυ!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο το κότσι σου!
    Να είχα μία μεριδούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή