Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

" Κουραμπιέδες "



   Σας έχω δώσει πολλές συνταγές για Κουραμπιέδες,όλες μια+μια.
   Ξέρετε ότι πάντα θέλω να μοιράζομαι μαζί σας,όλες τις συνταγές μου.
   Έτσι σήμερα θα φτιάξουμε μια παλιά,δοκιμασμένη συνταγή.
   Συνταγή της κουμπάρας μου Ελένης,την έχει από την γιαγιά της.

   Αφού φτιάξαμε τα μελομακάρονα σειρά έχουν οι κουραμπιέδες.
   Δεν ξέρω εσείς,αλλά εγώ δεν θέλω να χάνονται οι παλιές συνταγές.
   Πάμε λοιπόν στην κουζίνα μου,να τους φτιάξουμε βήμα βήμα.                   

 

   Υλικά
   250 γρ βούτυρο-250 γρ αιγοπρόβειο λιωμένο βούτυρο
   1/2 κούπα άχνη ζάχαρη-1 κ.γ υγρή βανίλια-πρέζα αλάτι
   150 γρ αμύγδαλα ψημένα-1/2 ποτηράκι κρασιού λάδι
   1 κιλό αλεύρι μαλακό-άχνη ζάχαρη για να αχνίσουμε.       

 
    Οδηγίες
    Χτυπάμε πολύ καλά το βούτυρο με την άχνη,10 λεπτά περίπου.
    Προσθέτουμε σιγά σιγά όλα τα υλικά,εκτός από το αλεύρι.
    Τελειώνουμε με το αλεύρι,μέχρι να ξεκολλήσει η ζύμη από το μπολ.
    Ανάβουμε τον φούρνο στους 190 βαθμούς,και πλάθουμε.
    Εγώ έφτιαξα στρόγγυλα μπαλάκια,δίνετε ότι σχήμα θέλετε.
    Ψήνουμε 25 λεπτά περίπου,ανάλογα τον φούρνο σας.
    Αφήνουμε να κρυώσουν λίγο οι κουραμπιέδες,15 λεπτά. 
    Αχνίζουμε τους κουραμπιέδες,και απολαμβάνουμε.   

                                                " Καλές Γιορτές elpidas little corner "
   
    

2 σχόλια:

  1. ελπιδα μου καλησπερα.θα συμφωνησω μαζι σου για τις παληες συνταγες.και εχω στενοχωρεθει πολυ που δεν κατεγραψα συνταγες της μαμας τοτε που υπηρχε η του παππου που ηταν μικρασιατης και ηξερε πολλα.εγω παντως εφετος θα κανω τους κουραμπιεδες με την περσινη συνταγη σου.να περνας καλα και καλα φουρνισματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ,καλή επιτυχία!!Και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή