Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

" Φακές elpidas little corner "

                                                                                    
Σήμερα σας έχω μια συνταγή δική μου για φακές,και θέλω να την δοκιμάσετε.
Σίγουρα υπάρχουν διάφορες,εγώ τις φτιάχνω λίγο διαφορετικά όπως θα δείτε.
Δεν μπορώ να πω ότι ήταν από τα αγαπημένα μου φαγητά,το αντίθετο μάλιστα.
Έτσι και εγώ τις έφτιαξα αλλιώς,όχι νερόβραστες και έγιναν πεντανόστιμες.
Γενικά τα λαδερά φαγητά δεν μου αρέσουν σκέτα,θέλω να βάζω διάφορα.
Η συνταγή είναι αφιερωμένη σε σένα Γιούλη μου,να δεις γιατί είναι έτσι οι φακές μου.
Πάμε στην κουζίνα μου να τις φτιάξουμε παρέα,πολύ εύκολα και γρήγορα.
Υλικά
1 κούπα φακές-1-2 κρεμμύδια-2-3 καρότα-1 κοκ.πιπεριά-2 φύλλα δάφνης
μαϊντανό-άνηθο-δυόσμο-βασιλικό-αλάτι-πιπέρι-κάρυ-κύμινο-κοκ.πιπέρι
1/2 κούπα σπιτική σάλτσα η ντοματάκια πομοντόρο-1 κ.γ πολτό σκόρδου
4 κ.σ ελαιόλαδο-ξύδι μπαλσάμικο η όποιο ξύδι σας αρέσει-2 μέτριες πατάτες
Οδηγίες
Βάζουμε σε τηγάνι που καίει το ελαιόλαδο και τα κρεμμύδια,ψιλοκομμένα.
Μόλις γυαλίσει προσθέτουμε τις πατάτες-καρότα-πιπεριά,και ανακατεύουμε.
Προσθέτουμε όλα τα μυρωδικά τέλος την σάλτσα,και αφήνουμε 2-3 λεπτά.
Μόλις ενωθούν όλα τα υλικά της σάλτσας,προσθέτουμε 1/2 κούπα νερό.
Αφήνουμε την σάλτσα να βράσει σε χαμηλή φωτιά,περίπου 5 λεπτά.
Βάζουμε τις φακές να βράσουν,μόλις δούμε ότι έβρασε το νερό ξεπλένουμε 
τις φακές 2-3 φορές και βάζουμε να βράσουν με καθαρό νερό.
Προσθέτουμε στις φακές την σάλτσα,και βράζουμε περίπου μισή ώρα.
Μόλις χυλώσουν όπως θέλουμε είναι έτοιμες,σερβίρουμε με μπαλσάμικο.
μυστικά
ο χρόνος που θα βράσουν οι φακές σας,εξαρτάται από τις φακές.
δεν σας γράφω ποσότητα στα μυρωδικά,βάζετε ανάλογα πόσο σας αρέσει.
αν κάποιο μυρωδικό δεν σας αρέσει δεν το βάζετε,αυτά αρέσουν σε εμένα.
εμένα μου αρέσουν χυλωμένες,τι βράζετε όπως αρέσουν σε εσάς.
πριν τις σερβίρετε προσθέστε λίγο ελαιόλαδο στο πιάτο είναι τέλειο.
μπορείτε να προσθέσετε και πελτέ ντομάτας,όταν τσιγαρίζετε τα κρεμμύδια.
αν δεν έχετε πολτό σκόρδου,βάζετε 2-3 σκελίδες σκόρδο
το καλοκαίρι έχουμε φρέσκα μυρωδικά,αλλιώς αποξηραμένα
το κρεμμύδι και τα λαχανικά,αν θέλετε τα σβήνετε με μπαλσάμικo.
                                                 
                                                    " Καλή επιτυχία elpidas little corner "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου