Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

" Η εύκολη τούρτα κατσαρόλας,βανίλια "


 
Το αγαπημένο γλυκό τον διδύμων μου,και εγώ δεν ξέρω πόσες φορές το έχω φτιάξει.
Απλά πάντα το έκανα σοκολατένιο,έτσι είπα για αλλαγή να δοκιμάσω την βανίλια.

Αν με ρωτήσετε σοκολάτα η βανίλια,ναι και όμως βανίλια θα σας πω η λεμόνι.
Δεν υπάρχει πιο εύκολο γλυκό,και σίγουρα θα το φτιάξετε αμέσως είμαι σίγουρη.
Θα μου πείτε γιατί δεν σας έχω δώσει τόσο καιρό την συνταγή,απλά δεν έτυχε.
Το τετράδιο μου και γενικά το σπίτι όλο,είναι γεμάτο με συνταγές και χαρτάκια.
Όπως καταλάβατε έχω πολλές συνταγές,και θα τις φτιάξουμε όλες παρέα.
Λοιπόν μέχρι να φτιάξετε τον καφέ,εγώ θα φτιάξω το γλυκό να παγώσει πάμε;
 
Υλικά
800 γρ γάλα-200 γρ βούτυρο-5-6 κ.σ κόρν φλάουρ-1 κ.γ υγρή βανίλια
2 πακέτα μπισκότα πτιμπερ ολικής η όποια έχετε-1/2 κούπα νερό
1 κουτί μόρφατ-1 γάλα ζαχαρούχο-3-4 μπισκότα σπασμένα
                                                                                 

Οδηγίες
Σπάμε τα μπισκότα σε χοντρά κομμάτια,και τα αφήνουμε στην άκρη.
Χτυπάμε το μόρφατ να αφρατέψει,και προσθέτουμε το ζαχαρούχο.
Συνεχίζουμε το χτύπημα για λίγα λεπτά,μέχρι να γίνει μια λεία κρέμα.
Αφήνουμε την κρέμα στο ψυγείο και συνεχίζουμε το γλυκό μας.
Βάζουμε σε μια κατσαρόλα το γάλα και το βούτυρο,και ανακατεύουμε.
Διαλύουμε το κόρν φλάουρ στο νερό,και το προσθέτουμε στο γάλα μόλις βράσει.
Ανακατεύουμε ζωηρά και μόλις πήξει,κατεβάζουμε την κατσαρόλα από την φωτιά.
Ρίχνουμε την βανίλια και τα μπισκότα,ανακατεύουμε και αδειάζουμε σε κουμπωτή φόρμα.
Αφήνουμε να κρυώσει απλώνουμε από πάνω την κρέμα,και σπασμένα μπισκότα.
Φυλάμε το γλυκό στο ψυγείο να παγώσει,και έτσι κόβετε καλύτερα η τούρτα.
μυστικά
αν αγαπάτε την σοκολάτα,δεν θα βάλετε βανίλια και θα την κάνετε σοκολατένια.
στην κατσαρόλα με το γάλα και το βούτυρο,θα προσθέσετε μια κουβερτούρα
στην σοκολατένια επάνω μπορείτε να τρίψετε σοκολάτα,η κακάο-κανέλα.
μπορείτε να βάλετε επάνω ψημένα φιλέ αμυγδάλου,ότι σας αρέσει.
το γάλα μπορεί να είναι και λάιτ,η κρέμα και έτσι γίνεται τέλεια.

                                             
                                                   " Καλή επιτυχία elpidas little corner "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου