Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

" Κουραμπιεδάκια-Χιονόμπαλες καρύδας "


Εσείς που με ακολουθείτε,ξέρετε πόσο πολύ αγαπάω την καρύδα στα γλυκά.
Σας έχω τα πιο εύκολα πετυχημένα χιονομπαλάκια καρύδας,πρέπει να τα φτιάξετε.

Λιώνουν στο στόμα είναι κάτασπρα,και το κακό είναι ότι δεν τρως μόνο ένα.
Γιαυτό σας έχω ένα μυστικό,θα το ξέρουμε εγώ και εσείς φτιάξτε τα μπουκίτσες.
Έτσι θα μπορείτε να φάτε και μερικά παραπάνω,χωρίς τύψεις λέω εγώ τώρα.
Παίξτε με τα παιδάκια σας,και φτιάξτε τα μαζί αυτά θα πλάθουν τα μπαλάκια.
Γίνονται πολύ εύκολα το μόνο που θα προσέξετε,είναι να χτυπήσετε καλά το βούτυρο.
Πάμε στην κουζίνα μου,γιατί ανυπομονώ τόσο πολύ να μοιραστώ μαζί σας την συνταγή.   
Υλικά
220 γρ βούτυρο σ.θ.δ η 1 κούπα βούτυρο-80 γρ άχνη ζάχαρη η 2/3 κούπας
100 γρ λευκά αμύγδαλα ψημένα-πρέζα αλάτι-2 κ.γ υγρή βανίλια η όποια έχετε
3 κ.σ κόρν φλάουρ-260 γρ αλεύρι η 2 κούπες-60 γρ καρύδα η 1 κούπα
 Άχνη Ζάχαρη για να αχνίσουμε τα κουραμπιεδάκια.     
 
Οδηγίες
Χτυπάμε στο μίξερ το βούτυρο-άχνη+αλάτι,πολύ καλά 10 λεπτά περίπου.
Ανάβουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς,και βάζουμε λαδόκολλα σε 2
λαμαρίνες.Προσθέτουμε την βανίλια-κόρν φλάουρ και το ινδοκάρυδο.
Τέλος προσθέτουμε το αλεύρι και τα αμύγδαλα,σε χαμηλή ταχύτητα.
Ζυγίζετε αν θέλετε την ζύμη σας,να βγουν ομοιόμορφα τα χιονομπαλάκια.
                                                                                 
                                                                               
 
Ψήνουμε περίπου 15-18 λεπτά,πάντα ανάλογα πως ψήνει ο φούρνος σας.
Αφήνουμε να κρυώσουν  λίγο,όχι εντελώς και αχνίζουμε τους κουραμπιέδες.
                                                                                   
 
μυστικά
εγώ τα ζύγιζα 15 γρ το καθένα,δεν ήθελα να τα κάνω πολύ μεγάλα.
μπορείτε να κάνετε μπαλάκια,με το scoop(κουτάλι παγωτού)
αν θέλετε μπορείτε να μη βάλετε αμύγδαλα,μόνο ινδοκάρυδο.
το βούτυρο θέλει πάρα πολύ καλό χτύπημα,να γίνουν αφράτα.
αν βάλετε φυτικό βούτυρο,μπορείτε να τα κάνετε νηστίσιμα.
μπορείτε να παραλείψετε το άχνισμα,έτσι θα γίνουν μπισκότα
αν θέλετε βάζετε άχνη σε ένα σακουλάκι.και τα αχνίζετε λίγα λίγα.     
                                                
                                                                                    
                                                   " Καλή επιτυχία elpidas little corner "

2 σχόλια:

  1. Ιδιαιτερα αλλα πεντανοστιμα.Μου θυμιζουν τα Αλεξανδρινα της Αιγυπτου.Μου εκανε εντυπωση το κορν φλαουρ.γιατι;Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ,γιατί βάζω απλό αλεύρι και έτσι είναι αυτή η συνταγή.

      Διαγραφή