Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

" Θράψαλα στη Λαδόκολλα "


Πόσο μου αρέσουν αυτές οι συνταγές,και από αυτά που βλέπω αρέσουν και σε εσάς.
Πάντα θα βρεις λαδόκολλα στην κουζίνα μου,γιατί με βολεύει πάρα πολύ.
Έτσι και τώρα σκέφτηκα να δοκιμάσω κάτι,και τελικά βγήκε πολύ καλό.

Θα γλυτώσετε από τo πολύ λάδι το τηγάνι,και το καθάρισμα της κουζίνας σας.
Ελάχιστα υλικά εύκολα γρήγορα και νόστιμα,σκέφτεστε κάτι καλύτερο.
Πάμε στην κουζίνα μου βάζω καφέ και λαδόκολλα,και μαγειρεύουμε μαζί.
 
Υλικά
2 μεγάλα θράψαλα,800 γρ περίπου-60 γρ καλαμποκίσιο αλεύρι
αλάτι-ρίγανη-μιξ μπαχαρικών-5 κ.σ λάδι-1-2 λεμόνια-1 κ.γ σόδα φαγητού

 Οδηγίες                                                               Θα πάρετε τα θράψαλα από τον ψαρά σας καθαρισμένα,και κομμένα σε ροδέλες.        Τα βάζετε σε ένα μπολ με νερό να τα καλύπτει,και ένα κουταλάκι σόδα φαγητού.
Αφήνεται τα θράψαλα στο νερό 5 λεπτά,ανάβεται τον φούρνο στους 250 βαθμούς.
Τα αδειάζεται σε ένα τρυπητό και μόλις στραγγίσουν,πασπαλίζετε τα μπαχαρικά.
Τέλος ρίχνετε από πάνω το καλαμποκίσιο αλεύρι,έτσι το περιττό αλεύρι φεύγει.
Βάζετε λαδόκολλα στην λαμαρίνα και το μισό λάδι,και αραδιάζεται τα θράψαλα.
Από πάνω το υπόλοιπο λάδι,και ψήνετε περίπου 10-15 λεπτά να γίνουν τραγανά.
μυστικά
εγώ τα έψησα στον αέρα,αν τα ψήσετε στο γκριλ δεν θα βάλετε λαδόκολλα.
ενδιάμεσα τα γυρίζετε από την άλλη μεριά,να ξεροψηθούν πιο εύκολα.
μπορείτε να πασπαλίσετε έξτρα αλεύρι,πριν το ψήσιμο αν θέλετε.
το ψήσιμο εξαρτάται από το πόσο τραγανά τα θέλετε,θα τα δείτε
μπορείτε να προσθέσετε τα αγαπημένα σας μπαχαρικά,εγώ έβαλα τα δικά μου.  

                                                      " Καλή επιτυχία elpidas little corner "



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου