Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

" Πανεύκολη Ζυμαρόπιτα "


Σας έχω πανεύκολη ζυμαρόπιτα,παλιά και πολύ αγαπημένη συνταγή.
Είμαι μισή Καρπενησιώτισα όπως ξέρετε,όπως και η συνταγή της πίτας.

Μας την έφτιαχνε η αγαπημένη μου θεία Ελένη,γιαυτό ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας.
Είμαι σίγουρη ότι έχετε στον κήπο η στο ψυγείο σας κολοκυθάκια,και ένα κομμάτι φέτα.
Πάμε στην κουζίνα μου να σας ταξιδέψω με την πεντανόστιμη ζυμαρόπιτα,στο Καρπενήσι.
Υλικά
6 κούπες τριμμένα κολοκυθάκια-2 κούπες αλεύρι καλαμποκιού
1 κούπα αλεύρι γ.ο.χ-4 αυγά-1+1/2 κούπα φέτα-λίγη ξερή μυτζήθρα-1κ.γ μπέκιν πάουντερ-
3/4 κούπας ελαιόλαδο-1/2 κούπα γάλα-αλάτι-πιπέρι.
επάνω στην πίτα-2-3 κ.σ νερό και 2-3 κ.σ βούτυρο


Οδηγίες
Τρίβουμε σε χοντρό τρίφτη τα κολοκυθάκια,δεν τα στίβουμε θέλουμε τα υγρά τους.
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά σε ένα μπολ,να ενωθούν οι γεύσεις πολύ καλά.


Βουτυρώνουμε ένα ταψί 28Χ37,και ανάβουμε τον φούρνο στους 200 βαθμούς.
Αδειάζουμε ομοιόμορφα το μείγμα στο ταψί,και βάζουμε σκόρπια λίγο βούτυρο.


Ρίχνουμε 2-3 κ.σ νερό και ψήνουμε την πίτα 1 ώρα περίπου,να ξεροψηθεί.
Ο χρόνος ψησίματος,εξαρτάται πάντα από τον φούρνο σας και πως ψήνει.   








                                      Καλή επιτυχία  http://elpidaslittlecorner.blogspot.gr/
                                     (Θεία μου σε ευχαριστώ για την τέλεια συνταγή σου)



4 σχόλια:

  1. ΣΤΑ ΥΛΙΚΑ ΛΕΤΕ,1/2 ΚΟΥΠΑ ΓΑΛΑ,ΑΛΑΤΙ ΠΙΠΕΡΙ Κ ΞΑΝΑ 1/2 ΓΑΛΑ!ΔΗΛΑΔΗ 1 ΚΟΥΠΑ ΓΑΛΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ?ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΠΟ ΓΡΑΦΕΙΟ,ΠΑΡΑΛΙΑ,ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ,ΜΠΟΥΦΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τη κάνω τη συνταγή μα λίγο διαφορετικά, η δική σου τη νοιώθω πιο όμορφη.Εγώ δεν έχω βάλει ποτέ καλαμποκάλευρο, έχω τόσα κολοκύθια από το κτήμα που δεν ξέρω τι να τα πρωτοκάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή