Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

" Η Τούρτα της Χαράς μου "

 
Έχει γενέθλια το κοριτσάκι μου,αν και είναι μακριά πάντα κάνω τούρτα.
Η σοκολάτα είναι αγαπημένη της φαίνεται άλλωστε και στην τούρτα.

Πάμε να φτιάξουμε σοκολατένια τούρτα με μασκαρπόνε φροστιγκ.
 "Να ζήσεις Κατερίνα μου και χρόνια πολλά και όλοι να λένε α,τι Θεά"          
                                 

           Υλικά για το παντεσπάνι
          210 γρ.αλεύρι -200 γρ ζάχαρη-75 γρ κακάο-1 κ.γ σόδα
          1 κ.γ μπέικιν-1/2 κ.γ αλάτι-2 αυγά-220 γρ γαλλικό καφέ
          220 γρ ξινόγαλα η γάλα+1 κ.σ λεμόνι-100 ml ελαιόλαδο
          1 κ.γ υγρή βανίλια-μια πρέζα κανέλα                                                          
          Για το φρόστιγκ
          400 γρ μασκαρπόνε η κρέμα τυριού-250 γρ άχνη ζάχαρη
          200 γρ κρέμα γάλακτος-1 κ.γ υγρή βανίλια
          Γλάσο γκανάζ
         100 γρ σοκολάτα κουβερτούρα-80 γρ γάλα
         30 γρ βούτυρο-λίγο ρούμι η κονιάκ(προαιρετικά)        
 
  Οδηγίες για το παντεσπάνι
  Σε ένα μπολ κοσκινίζουμε το αλεύρι-ζάχαρη-κακάο-σόδα-μπέικιν,
  αλάτι-κανέλα και το αφήνουμε στην άκρη.
  Ανάβουμε τον φούρνο στις αντιστάσεις στους 180 βαθμούς.
  Βουτυρώνουμε και βάζουμε λαδόκολλα σε 3 ταψιά 20 εκ.
  Χτυπάμε τα αυγά-ελαιόλαδο-ξυνόγαλα-βανίλια με ένα σύρμα.
  Τα προσθέτουμε στο αλεύρι και ανακατεύουμε να ενωθούν.
 
  Τέλος ρίχνουμε στο μείγμα τον καφέ και ανακατεύουμε.
  Μοιράζουμε το μείγμα στα 3 ταψιά,η σε ένα και το κόβουμε στα 3.
  Ψήνουμε το παντεσπάνι για 20-25 λεπτά και αφήνουμε να κρυώσει.

   Για το φρόστιγκ
  Χτυπάμε το μασκαρπόνε η την κρέμα τυριού με την άχνη να ενωθούν.
  Τέλος προσθέτουμε την βανίλια και την κρέμα,συνεχίζουμε 1-2 λεπτά.
  Δεν χτυπάμε πολύ ώρα το φρόστιγκ,απλά να γίνει μια λεία κρέμα.
  Γλάσο γκανάζ
  Βάζουμε σε μέτρια φωτιά όλα τα υλικά μαζί και ανακατεύουμε.
  Μόλις λιώσει το βούτυρο και ενωθούν τα υλικά είναι έτοιμο.
  Κατεβάζουμε από την φωτιά και αφήνουμε να κρυώσει.
 
     Αφού κρυώσουν όλα μπορούμε να στήσουμε την τούρτα.
     Ανάμεσα από κάθε παντεσπάνι βάζουμε,φρόστιγκ και λίγο γλάσο.
     Κάνουμε το ίδιο με κάθε παντεσπάνι,μέχρι να τελειώσουν όλα.
     Πάνω τελειώνουμε με φρόστικγ και γλάσο,στολίζετε όπως θέλετε.
     Μπορείτε να προσθέσετε και βύσσινο η τριμμένη σοκολάτα.
     Παίξτε και στολίστε την δικιά σας τούρτα όπως σας αρέσει.
     Μπορείτε να φτιάξετε τα παντεσπάνια από το προηγούμενο βράδυ.  

                                                   " Καλή επιτυχία elpidas little corner "
                                "Xρόνια Πολλά Κατερίνα μου να σε χαιρόμαστε Χαρά μου" 

2 σχόλια:

  1. φιλη μου να το χαιρεσαι το κοριτσακι σου και να το καμαρωνεις οπως ποθεις.να τα εκατοστησει.αχ τι κανουν οι μαμαδες.ετσι κανω και εγω.ο γυιος μου ειναι μακρυα αλλα εγω τον γιορταζω και με τραπεζι μαλιστα.χαζομαμαδες.πολλα φιλακια και ενα κομματι τουρτα για εμενα απο αυτο το ποιημα που εκανες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Λίτσα μου!!Ναι ναι κάνουμε τα πάντα!!
    Πάρε και 2 και 3,Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή