Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

" Πανεύκολη ζουμερή Φανουρόπιτα "

                                                                                 
   
Έχετε αγαπήσει την Φανουρόπιτα μου την φτιάχνεται συνέχεια,και χαίρομαι.
Γιαυτό σας έχω μια διαφορετική υγρή με κακάο,σταφίδες και καρύδια.

Κάθε φορά που φτιάχνω κάτι ακούω και τα σχόλια των φίλων μου,ήταν πολύ καλά.
Υπάρχουν αυτοί που μένουν σταθεροί,δεν θέλουν να αλλάξουν την φανουρόπιτα.
Εγώ πάλι όπως ξέρετε μου αρέσει να δοκιμάζω,και να πειράζω συνταγές.
Είμαι σίγουρη ότι θα την φτιάχνετε όλο τον χρόνο,και στην νηστεία.
Πάμε να φτιάξουμε παρέα στην κουζίνα μου,πανεύκολη ζουμερή Φανουρόπιτα.
  Υλικά
  470 γρ αλεύρι η 3 κούπες-2 κ.γ μπέικιν πάουντερ-1/2 κγ σόδα
  220 γρ ζάχαρη η 1+ 1/2 κούπα -20 γρ κακάο-2 κ.γ κανέλα             


    100 γρ ελαιόλαδο η 1/2 κούπα -450 γρ χυμό πορτοκάλι η 2 κούπες-2 κ.γ ξύδι
    100 γρ σταφίδες η 3/4 κούπας(εγώ έβαλα μαύρες)-100 γρ καρύδια η 3/4 κούπας.
 
   Οδηγίες
   Αφήνουμε τις σταφίδες στον χυμό να μαλακώσουν,και τις στραγγίζουμε.
   Τα καρύδια χοντροκομμένα και τις σταφίδες,τις ανακατεύουμε στο αλεύρι.
   Την σόδα να την διαλύσετε στον χυμό,με προσοχή γιατί φουσκώνει.


Βάζουμε σε ένα μπολ τα στερεά υλικά,και σε άλλο μπολ τα υγρά.
Ρίχνουμε τα υγρά στα στερεά,και ανακατεύουμε καλά με σύρμα.
Ανάβουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς,και συνεχίζουμε.
Αδειάζουμε το μείγμα σε λαδωμένο ταψί,στρωμένο με λαδόκολλα και ψήνουμε.
Σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς,40 λεπτά περίπου.
Δοκιμάζουμε με οδοντογλυφίδα αν ψήθηκε.(πάντα ανάλογα τον φούρνο σας)
Επάνω έχω βάλει κακάο και ζάχαρη,καρύδια και σταφίδες.
μυστικά
τα υλικά της φανουρόπιτας πρέπει να έχουν πάντα μονό αριθμό.
αν βάλετε αλεύρι που φουσκώνει,δεν θα βάλετε μπέικιν και σόδα.
μπορείτε να βάλετε καλαμποκέλαιο,αν δεν θέλετε ελαιόλαδο
για εσάς που δεν κάνει να φάτε ζάχαρη,βάλτε ζάχαρη καρύδας.


                                     


                                                                         
                                                 " Καλή επιτυχία elpidas little corner "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου