Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Πέννες με μελιτζάνα και μπαλσάμικο!!!!!!!!


Η συνταγή είναι για την Κατερίνα μου και την φίλη της,την Παυλίνα.
Τα κορίτσια θέλανε κάτι απλό,και αυτή η συνταγή νομίζω θα τους αρέσει.
Πάμε να την κάνουμε,είναι πανεύκολη.

Υλικά......
1 πακέτο μακαρόνια-Εγώ έβαλα πέννες(μισές ολικής)
1 κρεμμύδι
2 μέτριες ντομάτες
2 σκελίδες σκόρδο
2 μελιτζάνες μέτριες
4-5 κ.σ ελαιόλαδο
4 κ.σ ξύδι μπαλσάμικο
αλάτι-πιπέρι
λίγο θυμάρι
μαιντανό ψιλοκομμένο και λίγη φέτα
                                           


    
                                               
 Αυτές είναι οι πέννες μου πάμε να τις κάνουμε??
Βράζω τις πέννες όπως μου αρέσουν,να κρατάνε λίγο...
Βάζω το τηγάνι μου να κάψει, και βάζω το λάδι και  ψιλοκομμένο το κρεμμύδι και το σκόρδο..
Αν δεν θέλω πολύ έντονη γεύση σκόρδου,το αφαιρώ μετά από 2-3 λεπτά...

                                                                                     

Κόβω καρέ τις μελιτζάνες και τις ντομάτες(αφαιρώ την φλούδα και τα σπόρια από τις ντομάτες)
                                           

                                       

         

Προσθέτω στο τηγάνι μου,την μελιτζάνα...
Και μετά 3-4 λεπτά αφού πάρει χρώμα,προσθέτω το μπαλσάμικο...
Μετά τις ντομάτες,τα μπαχαρικά ...

                                       

Αν χρειαστεί νερό,προσθέτω από το νερό  που βράζω τα μακαρόνια....

                       

Ρίχνω τις πέννες μου μέσα στις μελιτζάνες....

                                       
                                                                               
Και σερβίρω με ψιλοκομμένο μαιντανό και τριμμένη φέτα!!!!
                                         

                                           
                         
Μπορεί να γίνει και με κολοκυθάκι,η και τα δυο μαζί...
Ακόμα και με μανιτάρια,ότι έχουμε στο ψυγείο μας...
Κατερίνα-Παυλίνα ελπίζω να σας άρεσε,να δω σύντομα τα σχόλια
και τις φωτογραφίες σας !!!
                                        Αυτές είναι οι πέννες με μελιτζάνα και
                                              μπαλσάμικο!!!Καλή όρεξη!!!



                                                                        

2 σχόλια:

  1. Φαινεται τελειααα θα την κανουμε σιγουρα !!!!!!
    Λατρευω κ τις μελιτζανες :) :) :)
    Eυχαριστωωωωωω !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι!!!!Τέλειες οι μελιτζάνες και εγώ το ίδιο!!Άντε περιμένω,
    να δεις και την επόμενη συνταγή!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή