Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

" Ζαχαρόπιτα "

                                                                             
 
Τι σας έχω σήμερα,μια πίτα με τίποτα ναι σωστά διαβάσατε δεν έχει μέσα τίποτα.
Να το πάρουμε από την αρχή,είμαι Θεσσαλονίκη και πίνω καφέ με την κολλητή μου.
Κλασσικά το θέμα μας μαντεύετε πιο είναι,σωστά μαντέψατε συνταγές και συνταγές.

Μου λέει λοιπόν για μια πίτα χωρίς γέμιση,έχει ζάχαρη μέσα και επάνω μετά το ψήσιμο.
Και σας ρωτάω εσάς που με ξέρετε δεν θα την δοκίμαζα;την επόμενη μέρα ήταν έτοιμη.
Χωρίς συνταγή με ελάχιστο αλεύρι,και λίγη ζάχαρη θα σας ξετρελάνει είμαι σίγουρη.
Αν έχετε φάει τα σφολιατίνια που έχουν πάνω ζάχαρη,έχουν παρόμοια γεύση πιο σπιτική.
Εννοείται ότι έχω πάρα πολλά στο μυαλό μου,να φτιάξω με αυτή την πίτα.
Πάμε στην κουζίνα μου και μέχρι να πιούμε καφέ,θα σας έχω έτοιμη την ζαχαρόπιτα.

Υλικά
200 γρ αλεύρι-1/2 κ.γ ζάχαρη-1/2 κ.γ αλάτι-1 κ.γ ρακί η ξύδι
1 κ.σ ελαιόλαδο-110 γρ περίπου νερό(3 κ.σ ζάχαρη-30 γρ καλαμποκέλαιο)

  
Οδηγίες
Βάζουμε σε ένα μπολ το αλεύρι-1/2 κ.γ ζάχαρη-αλάτι-ρακί-λάδι και ανακατεύουμε.
Προσθέτουμε σιγά σιγά το νερό,και ζυμώνουμε μέχρι να ξεκολλήσει η ζύμη από το μπολ.
Σκεπάζουμε και αφήνουμε δέκα λεπτά την ζύμη να ξεκουραστεί,και συνεχίζουμε.
Ανάβουμε τον φούρνο στους 190 βαθμούς,και λαδώνουμε ένα ταψί 18 με 22 εκ.
Χωρίζουμε την ζύμη στα 8 και κάνουμε μπαλάκια την ζύμη,αφήνουμε στην άκρη τα 4.
Θα φτιάξουμε την πίτα με τα 4 μπαλάκια,με τα άλλα 4 θα φτιάξουμε μια τάρτα.
Ανοίγουμε ένα λεπτό φύλλο,το βάζουμε στο ταψί και επάνω στάζουμε λάδι με πινέλο.
Πασπαλίζουμε ζάχαρη από πάνω,όσο γλυκιά σας αρέσει και συνεχίζουμε με άλλο φύλλο.
Το ίδιο κάνουμε με τα υπόλοιπα φύλλα,λεπτό φύλλο-λάδι-ζάχαρη και τέλος λίγη ζάχαρη.
Ψήνουμε την Ζαχαρόπιτα στους 190 μέχρι να πάρει χρώμα,το χρώμα που σας αρέσει.
Ανάλογα τον φούρνο σας και πως ψήνει,εγώ την έψησα περίπου 20-25 λεπτά.
Μόλις ψηθεί η πίτα την πασπαλίζετε με ζάχαρη,και την κόβετε σε τετράγωνα κομμάτια.
μυστικά
όσο πιο λεπτά ανοίγετε τα φύλλα σας,τόσο πιο τραγανή θα γίνει η πίτα σας.
θα σας δώσω πολλές ιδέες,και θα φτιάξουμε πολλά με αυτή την πίτα.
η επόμενη συνταγή θα είναι μια τάρτα με μανιτάρια,τις έφτιαξα μαζί.
μπορείτε με την ζύμη να φτιάξετε 2 ζαχαρόπιτες,θα βγουν 2 ταψάκια.
αν θέλετε πασπαλίστε και κανέλα,βάλτε μέσα ξηρούς καρπούς.
μπορείτε να βάλετε αποξηραμένα φρούτα,παίξτε με ότι σας αρέσει.
είναι μια τέλεια ιδέα για όσους νηστεύουν,και θέλουν γλυκό.
μπορείτε να περιχύσετε 1 κ.σ από το αγαπημένο σας γλυκό κουταλιού.
να λιώσετε κουβερτούρα και να την περιχύσετε,πολλές παραλλαγές.


                                                    " Καλή Όρεξη elpidas little corner "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου