Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

" Τα Βαρένικα Μου "




Αν σας ρωτήσουν πιο είναι το αγαπημένο σας φαγητό;Εγώ θα σας έλεγα τουλάχιστον δέκα.
Αυτό που έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου,σίγουρα είναι τα βαρένικα.

Είναι ποντιακό φαγητό,γιαυτό ίσως να μη το ξέρετε όλοι.Σίγουρα αυτό το φαγητό με πάει πολλά χρόνια πίσω,στην αγαπημένη μου θεία Λίζα.Τα έφτιαχνε μοναδικά,και δεν έχω ξανά φάει σαν της θείας μου.Όσο και αν προσπαθήσω να σας περιγράψω την γεύση τους,αν δεν τα δοκιμάσετε δεν θα μπορέσετε να με καταλάβετε.Για να σας δώσω μια εικόνα,μοιάζουν πάρα πολύ με ραβιόλια.Είναι απλά από τα πιο πεντανόστιμα φαγητά,αυτό θα σας πω.Καλύτερα να πάμε στην κουζίνα μου,να τα φτιάξουμε βήμα βήμα να τα μοιραστώ μαζί σας.Αν και έχουν απλά υλικά,φαίνονται δύσκολα.Φτιάξτε τα με παρέα,θα σας φανούν πολύ εύκολα.Πάμε να τα φτιάξουμε και περιμένω εντυπώσεις,μόλις τα δοκιμάσετε.

Υλικά για την ζύμη
2+1/2 κούπες αλεύρι-1 κ.γ κοφτό αλάτι
1 κούπα περίπου νερό(για μια σφιχτή ζύμη)
Υλικά για την γέμιση
500 γρ μυζήθρα-1 αυγό
Για να τα περιχύσετε
100-150 γρ βούτυρο,καλής ποιότητας
Οδηγίες
Σε ένα μπολ βάζουμε την μυζήθρα,λίγο αλάτι και το αυγό ανακατεύουμε πολύ καλά την γέμιση.Σε άλλο μπολ βάζουμε το αλεύρι-αλάτι,και ανακατεύουμε.Προσθέτουμε λίγο λίγο το νερό και ζυμώνουμε,να γίνει μια σφιχτή ζύμη να μην κολλάει.Την αφήνουμε για λίγο να ξεκουραστεί,και ανοίγουμε φύλλο,μέτριο σε πάχος.Αν έχετε μεταλλικό,ξέρετε την διαδικασία
απλώνετε ένα φύλλο βάζετε γέμιση και κλείνετε με το δεύτερο φύλλο.Αν δεν έχετε το μεταλλικό
για τα βαρένικα,απλά ανοίγετε φύλλο και κόβετε
στρόγγυλα.Όπως όταν φτιάχνετε τυροπιτάκια,
ακριβώς ίδια διαδικασία και σχήμα.Βάζετε γέμιση
και τα κλείνετε σαν τυροπιτάκια,όπως σας είπα.
Σε αυτό το στάδιο μπορείτε να τα φυλάξτε στην κατάψυξη,και τα βράζετε όταν θέλετε πως είναι.
Σε μεγάλη κατσαρόλα βάζετε νερό να βράσει,με αλάτι όπως βράζετε τα μακαρόνια.Απλά δεν θα βάζετε πολλά μαζί,να μην κολλήσουν η χαλάσει το σχήμα τους.Μόλις περάσουν 2-3 λεπτά θα δείτε,ότι ανεβαίνουν πάνω δοκιμάζετε ένα και καταλαβαίνετε ότι είναι έτοιμα.Τα στραγγίζετε και σε ένα τηγάνι βάζετε το βούτυρο να κάψει,και περιχύνετε τα βαρένικα με το καυτό βούτυρο.
Τα συνοδεύετε με γιαούρτι,άλλοι βάζουν και σκόρδο εγώ όχι.Πιστέψτε με όσα και να φτιάξετε,δεν φτάνουν ποτέ θέλεις πάντα και άλλο.
μυστικά
η επιτυχία του φαγητού,είναι τα καλά υλικά
διαλέξτε μυζήθρα καλής ποιότητας.
φτιάξτε τα πιο μικρά,είναι πιο ωραία.
το βούτυρο να είναι αγελαδινό,οπωσδήποτε.

  Δείτε την συνταγή και στο νέο μου μπλογκ https://elpidaslittlecorner.gr/varenika/
           (Πάντα θα μου θυμίζουν εσένα,θ.Λίζα)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου