Τρίτη 15 Μαΐου 2018

" Αλμυρά Τσουρέκια χωρίς ζύμωμα "


Έχω πολύ καιρό στο μυαλό μου αυτή την συνταγή,και δοκίμασα να δω πως θα βγει.
Έφτιαξα δυο τρεις διαφορετικές,και κατέληξα σε αυτή που μου άρεσε πιο πολύ.
Ήθελα τα τσουρέκια να είναι εύκολα νόστιμα,αλλά να είναι και μαλακά και αφράτα.


Είμαι σίγουρη ότι θα την αγαπήσετε πολύ,αφού ήδη ζητάτε την συνταγή να τα φτιάξετε.
Πάρτε χαρτί και στυλό,και θα μοιραστώ μαζί σας όπως πάντα όλα τα μυστικά μου.
Θα σας δώσω διάφορες παραλλαγές,αλλά μπορείτε να τα φτιάξετε όπως σας αρέσουν.
Πάμε στην κουζίνα μου βάζω καφέ,και θα φτιάξουμε παρέα τα αλμυρά τσουρέκια μου.

Υλικά
1200 γρ αλεύρι για τσουρέκια-400 γρ γάλα-100 γρ φρέσκο χυμό πορτοκαλιού
4 αυγά-75 γρ νωπή μαγιά-180 γρ βούτυρο-1 κ.γ κουρκουμά-1 κ.γ πάπρικα
1/2 κ.γ πράσινο πιπέρι-1 κ.γ ρίγανη-1 κ.σ αλάτι-1 κ.σ ζάχαρη-1 κ.σ μέλι
1 αυγό+1 κ.σ νερό-2 κ.σ ηλιέλαιο για το μπολ     
                                                                                
  Γέμιση
  Κασέρι-γραβιέρα-κεφαλογραβιέρα-φέτα-ελιές-ντοματίνια

 

Οδηγίες
Βάζετε σε μια κατσαρόλα το βούτυρο να ζεσταθεί,προσθέστε 180 γρ αλεύρι
από αυτό που θα χρησιμοποιήσετε.Ανακατεύετε και σιγά σιγά προσθέστε το
γάλα συνεχίζοντας το ανακάτεμα,μόλις γίνει κρέμα κατεβάζετε από την φωτιά.
Αφήνετε για λίγο την κρέμα,να γίνει χλιαρή προσθέστε την μαγιά-ζάχαρη+μέλι.
Ανακατεύετε καλά σκεπάζετε με μεμβράνη,και την αφήνετε για 15 λεπτά.
Εγώ την έβαλα στον φούρνο αφού τον είχα ζεστάνει,2-3 λεπτά στους 50 βαθμούς.
Συνεχίζετε και βάζετε σε ένα μπολ το αλεύρι,με όλα τα μυρωδικά.
Σε άλλο μπολ χτυπάτε με ένα πιρούνι τα αυγά,και προσθέστε στον χυμό.
Ανακατεύετε το αλεύρι με ένα σύρμα,και προσθέστε την κρέμα της μαγιάς.
Τέλος προσθέστε τα αυγά,ανακατεύετε με μια ξύλινη κουτάλα η με τα χέρια.
Μπορείτε να τα ανακατέψτε και στην κουζινομηχανή σας,απλά να ενωθούν.
Βάζετε σε λαδωμένο μπολ την ζύμη,σκεπάζετε και αφήνετε σε ζεστό μέρος.
Η ζύμη σας πρέπει να γίνει τριπλάσια,πριν συνεχίσετε να πλέξτε τα τσουρέκια.
Μετά από 1 ώρα περίπου,μόλις δείτε ότι η ζύμη είναι έτοιμη την ξεφουσκώνετε.
Την διπλώνετε και την χωρίζετε,ακριβώς όπως στα Τσουρέκια χωρίς ζύμωμα
Γεμίζετε τα τσουρέκια με ότι σας αρέσει,εγώ έφτιαξα τα μισά με κασέρι+γραβιέρα.
Και τα άλλα μισά τα έφτιαξα με φέτα,ελιές και ντοματίνια διαλέξτε ότι θέλετε.
 
Μπορείτε να βάλετε την γέμιση στην ζύμη από την αρχή,η να την βάλτε στις λωρίδες.
Μόλις τα πλέξετε τα σκεπάζετε ,και τα αφήνετε σε ζεστό μέρος για μισή ώρα περίπου.
Χτυπάτε το αυγό με το νερό,και αλείφετε απαλά τα τσουρέκια να μην ξεφουσκώσουν.
Ψήνετε τα τσουρέκια σε προθερμασμένο φούρνο,στους 170 βαθμούς στον αέρα.
Περίπου 30 λεπτά,μόλις τα βγάλετε από τον φούρνο τα σκεπάζετε έτσι μένουν μαλακά.
  
                                                  " Καλή επιτυχία elpidas little corner "



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου