Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

"Καρπενισιώτικη Ζυμαρόπιτα"


                       Όταν η Φλώρινα συνάντησε το Καρπενήσι έγινε η Ζυμαρόπιτα μου.
                   Η μαμά μου είναι από το Καρπενήσι και πρόσφατα γνώρισα μια θεία μου.
                     Όποιος έχει δει την Τυρόπιτα μου ξέρει,έτσι τώρα ήρθε η επόμενη πίτα.
                         Και συνεχίζονται οι συνταγές της θείας μου από την προγιαγιά μου.
                 Σιγά που δεν θα τις δοκίμαζα αυτές οι συνταγές δεν χάνονται είναι πολύτιμες.
                       Πάμε λοιπόν να φτιάξουμε πανεύκολα και πεντανόστιμα Ζυμαρόπιτα!
                                                                           

Θα χρειαστώ:
2 κούπες τριμένα κολοκυθάκια-1 κούπα τριμμένη φέτα
1/2 κ.σ ζάχαρη-1/2 κ.σ αλάτι-250 γρ αλεύρι-1 κ.σ μπέικιν πάουντερ

2 φλ.τσαγιού γάλα-1/2 φλ.τσαγιού καλαμποκέλαιο-2 αυγά

Επικάλυψη:
1 αυγό- 2 κ.σ καλαμποκέλαιο-2 κ.σ βούτυρο


Πως την φτιάχνω:
Προθερμαίνω τον φούρνο στους 200 βαθμούς βουτυρώνω ένα ταψί 38εκ.
Πασπαλίζω με λίγο αλεύρι και το αφήνω στην άκρη.

Βάζω σε ένα μπολ τα αυγά το γάλα και το καλαμποκέλαιο.
Τα χτυπάω με ένα πιρούνι και τα αφήνω για λίγο.

Βάζω σε άλλο μπολ όλα τα υλικά ανακατεύω και προσθέτω το μείγμα με τα αυγά.
Μόλις ενωθούν όλα τα υλικά αδειάζω το μείγμα στο ταψί.

Βάζω σε ένα μπολ το αυγό-βούτυρο-καλαμποκέλαιο τα ανακατεύω.
Παίρνω με την χούφτα μου και ρίχνω το μείγμα πάνω στην πίτα!


Ψήνω 35-40 λεπτά μέχρι να πάρει το χρώμα που θέλουμε η πίτα.


Έτσι τόσο εύκολα έχουμε μια πεντανόστιμη Ζυμαρόπιτα! 
¨"Ευχαριστώ την θ.Ελευθερία μου για την συνταγή"


"Καλή Όρεξη"

8 σχόλια:

  1. ειναι τελεια!!! η πιο ευκολη πιτουλα!!! εγω την ξερω σαν μπατζινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι μοιάζει με άλλες, περίπου ίδιου τύπου πιτούλες που η κάθε περιοχή τις ονομάζει διαφορετικά.
    Όπως και να είναι όμως, είναι πιτούλα και θα τη φάμε με ευχαρίστηση!!!!
    Έχω φάει με τα μάτια
    όλαααα όλααα τα κομμάτιααααα χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλή όρεξη!!Σε ευχαριστώ πολύ Τατιάνα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στη Ρούμελη,τη λένε κολοκυθόπιτα και γίνεται με πρόβειο γάλα,ελαιόλαδο και φυσικά φέτα στάνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν έχεις αγνά υλικά ότι καλύτερο.Υπάρχουν πολλές παρόμοιες συνταγές.
    Αυτή είναι η συνταγή της θείας μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή