Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

" Η Ρεβυθοσαλάτα Μου "

                           Οι σαλάτες είναι ότι καλύτερο για την καθημερινή μας διατροφή.
                          Εγώ τις αγαπάω πιστεύω όλοι έχουν έστω και μια αγαπημένη σαλάτα.
                 Θα φτιάξουμε μια ξεχωριστή για εμένα σαλάτα τα κορίτσια μου την λάτρεψαν.
                           Ακόμα και αν δεν τρώτε ρεβύθια έτσι θα τα αγαπήσετε πιστέψτε με.
                           Γίνεται πανεύκολα μπορείτε να μην βάλετε κάτι αν δεν σας αρέσει.
                                         Εγώ απλά θα σας πω δοκιμάστε την και τα λέμε!                              



Θα χρειαστώ:
1 κούπα ρεβύθια-1 συσκευασία καβουρόψυχα
ελιές καλαμών ροδέλες-baby ρόκα-1 πορτοκάλι
αλάτι-πρέζα πιπέρι-ελαιόλαδο-ξύσμα και χυμό λεμονιού
κρέμα μπαλσάμικο λεμόνι-πορτοκάλι Παπαδημητρίου
μουστοπιπεριά Ναουμίδη

Πώς την φτιάχνω:
Πλένω τα ρεβίθια και τα βάζω σε κατσαρόλα να βράσουν.
Μόλις αρχίζει και βράζει το νερό κλείνω και σκεπάζω την κατσαρόλα.
Την αφήνω 1/2 ώρα σκεπασμένη σε κλειστό μάτι δηλαδή δεν βράζει.
Μόλις περάσει το μισάωρο ξεπλένω προσθέτω ζεστό νερό και βράζω τα ρεβύθια.
Βράζω περίπου μισή ώρα δοκιμάζω ανάλογα τα ρεβύθια πάντα.




Σε μια σαλατιέρα βάζω ρεβύθια-ελιές-καβουρόψιχα-φέτες πορτοκάλι.
(την καβουρόψιχα απλά την αφήνω σε καυτό νερό 1-2 λεπτά)
την μουστοπιπεριά η κοκ.πιπεριά και κύβους φέτας.
Προσθέτω την ρόκα αλάτι πιπέρι ελαιόλαδο ξύσμα-χυμό λεμονιού,
και την κρέμα μπαλσάμικο λεμόνι πορτοκάλι.
Δεν λέω αναλογίες ότι σας αρέσει βάζετε πιο πολύ και πάντα δοκιμάζετε.
(μπορείτε να την κάνετε και νηστίσιμη)


Αυτή είναι  " Η Ρεβυθοσαλάτα Μου " δοκιμάστε την!!
" Καλή Όρεξη "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου