Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013

Κολοκυθοκέικ με Γλάσο!!

                                Γεια σας γεια σας εδώ είμαι.τι κάνετε σας έλειψα εμένα ναι!!
                                         Ήρθα με γλυκάκι σήμερα εύκολο και θρεπτικό
                                                        Πανεύκολο..γίνεται σε 5 λεπτά
                                            Νόστιμο και οικονομικό,αυτό που μας ενδιαφέρει
                                          Ε,και λίγο τρελιάρικο θα έλεγα γιατί όπως είδατε έχει
                                                       Κολοκυθάκι ναι καλά διαβάσατε
                                                Γιατί το καρότο είναι πιο έξυπνο δηλαδή?
                                                          Πάμε πάμε να το φτιάξουμε??
               
                                                                             
                                         
                                                                                  
                                                                     Θα χρειαστώ :  
(συνταγή Laura Vitale)
1 1/2 κούπα αλεύρι γ.ο.χ
1/2 κ.γ αλάτι-1 κ.γ σόδα
1/2 κ.γ μπέικιν-11/2 κ.γ κανέλα
1/4 κ.γ μοσχοκάρυδο

2 αβγά-1/2 κούπα καλαμποκέλαιο
1 κούπα ζάχαρη η 1/2 αν το κάνετε με το γλάσο
1/4 μαύρη ζάχαρη(αυτή με την μελάσα)
1 κούπα τριμμένα κολοκυθάκια
2 κ.γ υγρή βανίλια
1/2 κούπα καρύδια (η σταφίδες..
η σταγόνες σοκολάτας

Υλικά για το γλάσο:
(συνταγές της παρέας)
80 γρ βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
1/3 κούπας αλεύρι-πρέζα αλάτι
3 κ.σ νερό-άχνη ζάχαρη
χρώμα αν θέλουμε


Προθερμαίνω τον φούρνο στους 180 βαθμούς
Ετοιμάζω και μια μακρόστενη φόρμα κέικ
Βάζω σε ένα μπολ όλα τα στερεά υλικά
Αλεύρι-αλάτι-σόδα-μπέικιν-κανέλα-μοσχοκάρυδο
Το αφήνω στην άκρη,παίρνω 2 κ.σ από το αλεύρι
        και το ανακατεύω με τα καρύδια,το αφήνω και αυτό στην άκρη
Και σε ένα μπολ βάζω τα αβγά με τις 2 ζάχαρες και 
τα χτυπάω με ένα σύρμα να λιώσει η ζάχαρη


    Αφού λιώσει η ζάχαρη προσθέτω την βανίλια το κολοκυθάκι
   και το καλαμποκέλαιο,συνεχίζω το χτύπημα
να ενωθούν καλά τα υλικά και τέλος
προσθέτω το αλεύρι και ανακατεύω και τέλος τα καρύδια
Δεν ανακατεύω πολύ απλά να ενωθούν


   Ψήνω 40-50 λεπτά ελέγχω με την οδοντογλυφίδα
Αφού ψηθεί αφήνω να κρυώσει και σερβίρω
    Εγώ έκανα και γλάσο γιαυτό και έβαλα 1/2 κούπα ζάχαρη
 (αν σας αρέσουν τα γλυκά βάζετε 1 κούπα)


Για το γλάσο τώρα
   Χτυπάω το βούτυρο με το αλεύρι να αφρατέψει
  προσθέτω το αλάτι,το νερό εναλλάξ με την άχνη
 Μόλις πετύχω ένα σφιχτό γλάσο είναι έτοιμο
  αν θέλω το χρωματίζω,γίνεται σκληρό και ελαφρύ
 Γαρνίρω όπως μ'αρέσει το κέικ και είναι έτοιμο


    Τόσο απλά και εύκολα ένα ασυνήθιστο τρελιάρικο κέικ!!
  Πεντανόστιμο και κανένας δεν καταλαβαίνει 
το κολοκυθάκι,ότι πρέπει και για παιδάκια!!



 Καλή  Όρεξη!!

12 σχόλια:

  1. Μ' αρέσουν τα κέικ με λαχανικά! Γίνονται αφράτα και μαλακά!!!
    Ωραία διακόσμηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα γιαυτό μ'αρέσουν!!!Ευχαριστώ πολύ Πέπη μου!!!!!

      Διαγραφή
  2. Μ'αρεσει τρελά το χρώμα του...Πολύ καλο ελπιδάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βικούλα μου!!!!!Το χρώμα από το κολοκυθάκι,χαχα!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μου άρεσαν πολύ τα υλικά και λέω να το δοκιμάσω με κίτρινη κολοκύθα που μου έχει μείνει. Βέβαια η γεύση του θα είναι λίγο διαφοερική, θα δούμε.
    Ευχαριστώ πολύ, Ελπίδα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε και πες μου!!!!Ευχαριστώ και εγώ!!!!!
      Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  4. χαχαχαα Ελα ντε... το καρότο είναι πιο έξυπνο??
    Αριστα τα λες!!! Φανταστικό το έκανες!! Θέλω να το δοκιμάσω βρε παιδί μου αυτό το κεικ με κολοκυθάκι.. Το έχω βάλει στο μάτι!

    Φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ε,ναι δίκιο δεν έχω!!!!Ευχαριστώ πολύ χρυσαυγή μου!!!!!
      Δοκίμασε και πες μου!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  5. Ελπιδάκι, έγραψες! Υποκλίνομαι! Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!Ναι δοκίμασε το!!!!!
      πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  6. Ελπιδάκι φοβερό!!!!!!όσο για τη παρουσίαση τι να πω....άψογη!!!
    Πολλά μπράβο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Ελενάκι μου!!!!!
      Πολλά φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή